Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Patricia - 17 juli 2009 23:39

Idag drog vi 4st till Mariestad för lydnads tävling.

Jag måste ju börja säga GRATTIS till Lena med 191,5 p å Emma 181,5 p.


Tyvärr så fick vi bara 132p och min lilla hundj..vel reste sig från platsliggningen. Detta har ju aldrig hänt innan. Men så är livet. Tyvärr har jag inte siffrorna här för de ligger i Lenas bil.


Näpp nu har jag badat o fönat Klara så nu måste jag lägga mig för bilen går imorgon kl 06,45. För färd till Köping på utställning.

Så ha en bra dag på er!

Av Patricia - 17 juli 2009 09:44

Ja det har jag varit. I förrgår var jag så seg så det blev då inget gjort!

Kanske tur att man kan ta en sådan dag.

Igår efter jobbbbet så blev det planering inför helgens alla upptåg som ska ske. Det är ju inte bara. Klara lämnade jag iväg till Maria som har gjort henne jätte snygg innför lördag. Bodil fick gå på ringträning.

Vi hade i träningsgänget planerat för en sådan träning sedan hade vi turen att få nys om att det var vid näset med Wahlström så vi 6st var inte sena att hänga på. Så här blev det att springa tur att man är rökare å har så bra kondis.... Men en kanon kväll hade vi.


Nu har jag lite fika så därför detta korta inlägg.


Sarah tyvärr har jag ju inget jobb åt dig. Du kanske skulle bli massör så kan du ju hjälpa mig..Varför inte på häst?!


Hoppsan va klockan går! Jag måste jobba på..


Ovido - Quiz & Flashcards