Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Patricia - 26 juli 2009 22:11

Sent så sätter jag mig här vid datorn!


Vad hade min helg att bjuda på då?! Massor av skratt, god mat roligheter o lite mindre roliga saker har inträffat...


Fredagen kopplade min kära på husvagnen sedan drog Lena och jag iväg.

Jag hade då aldrig kört med ett sådant stort släp innan men det gick ju bra som ni förstår när ni läser detta.. Vi kom ju även hem igen.

Väl framme i Ransäter satt vi snabbt upp förtält o gjorde iordning. Sedan satte vi hos till ro med en kall god öl i solen o njöt. Linda som var med är ju kock så vi blev serverade med god mat hela helgen av henne. Smakade jättebra. Tack bruden!


Lördagen var det upp med tuppen! Kaffe cigg även en macka åkte faktiskt ner. Klara skulle borstas inte bli blött så henne fick jag lov att bära in på utställningen. Dagens resultat för henne blev en 2:a med bra kritik.


Bodil fick en 1:a med 4:e plac så denna gång fick vi stryck av syrrorna.

Men lika glad är jag ändå.


Denna dag regnad det i massor phu så blöta vi blev. Så det blev att intaga maten i förtältet med ett glas rött till. Gott igen.


Söndag morgon upp ännu tidigare rasta hundar dricka kaffe.

Hade tur att jag fick väcka Linda & Cissi för att släppa in Klara hos dem när vi skulle tävla.


Här blev jag dock lite tjurig på Bodil för hon reste sig igen på platsliggningen. Varför på tävling o inte på träning?!

Sedan var denna dam jätte okoncentrerad tror nog hon va lite trött efter helgens alla nyheter. Sova i husvagn, Mycket hundar på liten yta.


Men som jag skrev mindre trevliga saker hänt! Platsen var en, sedan har jag förlorat min mobiltelefon. Jag har inga telnr kvar...


Så snälla ni som läser detta kan ni inte skicka ett sms till mig så jag får ditt nr igen! Men glöm inte skriva vem det är ifrån! Jag har ju fixat nytt kort så det är bara att börja skicka sms nu!


Ha en bra natt!

Ovido - Quiz & Flashcards