Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Patricia - 25 mars 2009 21:24

Jag glömde ju att skriva att det blev MINUS idag med.

Dock inte så mycket men ändå -0,2.

Tacka vet jag VV.

Av Patricia - 25 mars 2009 20:29

Förstår inte att veckorna går så fort. Först jobbar man sedan har det bara varit hund denna vecka.

I måndags var jag med som hjälpinstruktör på grundkursen det blev en promenad i snöstorm med hundmöte.  Lite ink, ingång samt sitt stanna kvar.

Igår fick jag & Lena hålla den själva då chefen var borta.

Jag tror vi klarade det riktigt bra. Får väl höra vad de säger till chefen sedan. hihi.


Idag har jag o Fredrik varit på vår kurs med Bodil. Det känns jätte bra att han följer med så vi jobbar mot samma håll. För nu har jag anm oss till tävlingslydnad. Så första tävlingen har jag redan datum för.

Är det redan nu dax att bli nervös?!

Så det kommer bli två kurser på bruks, en för varje hund.



  

Ovido - Quiz & Flashcards