Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Patricia - 16 mars 2009 20:33

Efter dagens besök på ATG så konstaterades att hon var halt på bägge fram.

Efter böjprov hade hon en hälta av 4 grader på ena fram.

Vet var jätte trevlig och skickade med en lapp hem till mig på vad hon gjort vad hon beh med. Samt att hon var utbildad kiropraktor på häst. Så hon knäckte även nacke samt länd där det låg lite ikläm.

Så nu är det skritt under 2 veckor sedan på återbesök.


Imorgon är det dax för kurs igen med vovvarna ska bli kul.

Jag längtar redan.

Av Patricia - 16 mars 2009 12:50

Då har jag fått i mig en stadig lunch. Så nu är nästa fråga hur ska jag orka jobba vidare?!


Embla ska snart till ATG i Karlstad då hon ännu är halt. Tur att vi har Bibban i stallet som är en extra mamma till min goa dotter. Så hon ringer vet. åker med ja fixar allt som ska. Så nu håller jag tummen igen att det inte är nåt allvarligt.

Kommer åter senare.

Ovido - Quiz & Flashcards