Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Patricia - 14 mars 2009 22:38

Idag startade vi i nobel kl 07,00 för hockey. Sedan bar det iväg till ica för att handla. Skönt att hadet gjort redan kl 08,10 på morgonen.

Efter detta hade jag tänk ta hand om vår källare med där var jag inte redo.

Har massa saker kvar efter pappa där. Så efter 2 minuter var jag tjurig värre här var inte psyket med mig tyvärr. Bara att vänta ett tag till innan det kommer bort.

Så istället blev det att städa i vardagsrummet. När jag kastat ut mattan ville jag ha en ny. Så jag tvingade Fredrik att följa med att köpa en ny.

Så det blev så fint så med en rya. Kolla bilden på vår nya.


Senare ikväll när jag blivit på bättre humör syndade jag ett par p på vin.

Så nu får jag ta sängen för att orka i morgon.

Trevlig kväll på er!












Ovido - Quiz & Flashcards