Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Patricia - 20 mars 2009 21:56

Jag blir så ledsen på folk som lovar saker som de inte sedan håller.

Varför säga saker som man inte håller?! Är det för att visa att man inte ska vara vänner?! Vill man ha sådana vänner?! <Tror faktiskt ingen av er svarar Jippi för sådana kompisar. men men får se hur det blir i framtiden om jag ska såras på detta vis igen. Men jag kanske lär mig o växer upp.



För att återgå.. Idag har Maria fixat till Klara för utställningen på söndag,

Jag tror hon kommer plocka ett Bir där hihi hon är ju tyvärr själv.

Även Bodil kommer ställas men med konkurens.

Så imorgon kommer Kamilla så vi kan börja ladda med ett glas rött. Få se om man även får in granntanten Linda en sväng för att ladda. 



Så har vi även bestämmt Arvid och hans kompis ska innan lovet är,ta med sig några av sina vänner till en sjö. Där ska det sovas över,fiskas, grilla och ha ett riktigt skogsliv.  Få se om det är någon som vill sova under bar himmel. Det kommer inte jag att göra.



Ovido - Quiz & Flashcards