Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Patricia - 1 mars 2009 21:02

Detta hittade jag på Jupps sida. Tyckte det var kul att testa.



Varje svar ska tydligen börja med första bokstaven i mitt eget namn......

1. Vad heter du? Patricia

2. Ett ord på fyra bokstäver: Park


3. Flicknamn: Pia


4. Pojknamn: Patrik

5. Yrke: Polis


6. Färg:Pistage


7. Klädesplagg: Piratbyxa

8. Mat: Pizza ( Får jag inte äta nu när jag börjat viktväkta)


9. Sak i badrummet: Pessar nej det har jag inget, men en pincett finns.


10. Plats/stad: Paris


11. En orsak till att vara sen: Punktering


12. Något man inte skriker: Pucko!

13. Film: Patrik 1,5

14. Något man dricker: Pripps blå


15. Band: Pinks men de finns nog inte mer.

16. Djur: Panter

17. Gatunamn: Prickvägen

18. Bil: Passat


19. Sång: Pippi långstrump

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Pingis


Det var inte så jäkla lätt som man trodde. Gör ett du med! ;-)

Bara att kopiera!

Av Patricia - 1 mars 2009 20:51

Jag har tagit hand om kvällen i stallet. Sett till alla de "små" liven.

Vet inte om det kanske var för att ingen anna kunde som jag fick lov. hihi

Jo så var det faktiskt. Jag hoppas de kan sova gott ikväll för deras älsklingar mår ju bra.

Har idag även hunnit renovera klart hallen.


Imorgon börjar Fredrik att jobba igen. få se hur det går.

Nu ska jag ta natten för att ladda för morgondagen.

Ovido - Quiz & Flashcards