Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Patricia - 20 februari 2009 21:03

Visste ni att det fanns? Jag hittade det när jag satt o lekte lite vid datorn.

Min blogg har ett bloggvärde på hela..


KOnstigt det blev!½!!!!!!!!!


Men ett värde av 14624 kr har den, Kan man få det utbet?! hihi

skulle vara bra.



http://bloggvarde.se

Av Patricia - 20 februari 2009 20:30

Sov länge jätte skönt. Sedan en tur till stallet där jag hade en dejt med två pojkar. För visst är det ok att dejta två samtidigt?!

Men eftersom jag hade varit lite lat och inte bakat fick jag ju innan åka till kondis o handla fikabröd.

För av dessa killar hade jag ju ingen nytta av hemma. Så det blev fika i sadelkammaren. hihi men de fick jobba lite före det blev kaffe,

Så nu är det belysning uppe jätte skönt.

Har även varit på Evas textil o kollat på nytt nytt gud så mycke snyggt det fanns skulle kunna byta ut i alla rum. Men nu var det sovrummets tur.


Arvid har Felix här så de ska gå i säng nu för att ladda för hockey imorgon bitti. Själv ska jag skjutsa sedan passar jag på att handla lite så det blir att köa in på ICA vid kl 08,00.


Ha en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards