Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Patricia - 19 februari 2009 22:33

Då har yttligare en ledig dag gått ur tiden.

Har efter min morgonrunda hunnit med att städa lite.

Varit till tatueraren igen. Men nu är jag klar med allt jag ska göra.

3 st på 2 veckor tror jag räcker gott. Fredrik´s tatto blev lika snygg som min. Konstigt när man har samma grundmotiv. Konstigt att vi har samma smak i den punkten.

Martina kom förbi ikväll så jag fick trevligt sällskap på kvälspromenaden.

Alltid bra med nya hundar som stör när vi ska gå.

Det som då är skönt är att Klara springer oftas lös.Medans ligisten får gå i koppel. Hihi hoppas hon med kommer lära sig.

Jag var faktiskt lite tuff ikväll så hon gick lös en bra bit o vet du hon lyssnade hela tiden. Inte dåligt.

Så imorgon är det stallet som gäller. På återseende!


Av Patricia - 19 februari 2009 09:27

Efter morgonens promenad i snön fotade F tatton.

Så här snyggt blev den tyvärr lite dålig bild då blixten tog lite.

Sedan är ju denna helt ny därför väldig svart kommer bli mycket ljusare när den läkt.


Orginalet var detta.



Visst är hon snygg min lilla tjej.

Ovido - Quiz & Flashcards