Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Patricia - 4 februari 2009 19:57

Här åker man iväg för att få sin tatto fixad.

Glad i hågen går jag in till killarna. Så får jag frågan om jag vill ha någon HJÄLP. Klart jag vill de ska ju måla min kropp. Han tittar lite konstigt på mig och ber om mitt namn.

Javisst Patricia heter jag. mmmm Bägge pojkoarna tittar under lugg och säger. Det ringde en kille förut och sa att du hade magsjukan så han skulle ju ha din tid. Men vadå jag är ju här.  De säger att killen kan ju ditt mobilnr. Då kikar jag lite försiktigt i hans bokning och ser att det inte är mitt nr. Jag har ju en tid imorgon kl 16.

Hur är det möjligt att två Patricia bokar tid med en dags mellanrum för att tatto sig?!

Så det var bara att vända hem med yttligare en tid bokat. Så nu är jag och killen överrens imorgon kl16 18/2 kl 16,00 samt den 19/2 kl 16,00.



Har även hunnit med en hundpromenad ikväll trevligt som vanligt.


Av Patricia - 4 februari 2009 13:31

Jag har ju turen att vara ledig idag.

Så jag började morgonen med att handla lite. Sedan blev det en tur i skogen med djuren.

Men nu ska jag iväg och fixa min tatto. Bild kommer senare om jag får Fredrik att vilja plåta.

Ovido - Quiz & Flashcards