Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Patricia - 14 februari 2009 16:22

Nu har hela familjen kommit in i en ålder av tvåsiffrigt.

Mina små börjar bli stora. Arvid har fått en ny tv till sitt rum nöjd värre.

Lite pengar o presentkort.

Så på måndag bär det av till Örebro för där finns någon bra hockeybutik.


Idag i det ljuvliga vädret så startade vi kl 06,40 i -18 till hallen för träning.

Sedan hem för frukost. Efter att vi gjort oss iordning så drog jag, Jennifer & Eliselott till stan för att inhandla 20-års present till Sarah.

Så vi gjorde butikerna i stan sedan hem för att äta lite.

Efter maten kan ni som känner mig aldrig gissa vad jag gjorde va?!

Det är ju nåt ni kan fundera på. Ska bli kul att se på komentarer vad ni gissar på.


Nu ska jag ladda för att kolla lite på hockey innan jag drar på fest.

Ha en ljuvlig kväll.


Om det finns nån som är sugen, så ska jag träna hund imorgon.

Vill du med?

Ovido - Quiz & Flashcards