Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Patricia - 11 februari 2009 21:40

Jaha då har jag missat hockey för att gå i skolan.

Roligt värre med prov i engelska tur att detta är min starka sida.

Så detta prov blev korrekt ifyllt från början till slut.

Vet ni varför det blev så bra?! Jag skrev inte nåt på detta.

Så nu ska jag sova o drömma lite engelska innan jobbet imorgon.



Av Patricia - 11 februari 2009 09:48

Varför ska man stressa? När man kan ta det lungt?

Nu har jag jobbat sent 2 dagar då har jag inte gjort många slängar på kvällen vill jag lova. Idag har jag turen att få gå på föräldramöte. Jag vill ju på hockey.

Imorgon ska det handlas o bakas för kalas på fredag. Arvid fyller 10 år.

Så han har best lite som ska med till skolan samt tårta så det är bara att sätta igång att baka. 

Ovido - Quiz & Flashcards