Alla inlägg under november 2008

Av Patricia - 7 november 2008 12:51


Har hastigt bestämmt att jag och gubben åker till Stockholm.

Barn & hunvakt är fixat. Min mamma och hennes gubbe kommer hit och sover så vi får roa oss.

Så ikväll blir det föreställning med Christer Sjögren inte riktigt vår melodi av artist. Men vi får njuta av en tre rätters middag samt nå´t gott att dricka.Sedan tar vi natten på Hilton vid slussen...

Så på återseende!

Ha en ljuvlig helg..

Av Patricia - 4 november 2008 19:17


Två dagar på rad har jag gjort nå´t helt nytt.

År du nyfiken?! Tyvärr var det inte mer än att jag har promenerat till mitt jobb. Men jag sa i söndags att jag skulle gå och jag har gjort det alla dagar denna vecka... Jag ska gå imorgon med om vädret tillåter.

Så idag efter jobbet har jag bar plockat lite hemma.

Måste ju berätta att jag har har ju nya "arbetskompisar" på jobbet.

Så nu är man bortskämd värre. Jag laddar kaffe när jag kommer Monica sätter alltid på så att jag får fika 08,45 ljuvligt. Sedan kommer min andra kollega och serverar mig middag. Vilka goa vänner jag har.

Frukost fixas lunch blir man bjuden på. Så vad jag ska göra åt Kivelö vet jag inte riktigt i dagsläget.

Men nu ska det badas. Go kväll på er!


Glöm inte att ta tillvara på dagen

För den kommer aldrig åter.

Av Patricia - 1 november 2008 21:52


 Idag är det min pappa samt alla andra som är i himmlens dag!


Så här vackert var det på Östra i minneslunden ikväll.




Sedan passade jag även på att gå till min morfar och lägga ett hjärta samt tända ljus.

 




Måste även visa vad fint jag hade på trappan. Var "tvungen "att ta reda på en pumpa av pappa´s odling



Gokväll på er!






























Av Patricia - 1 november 2008 17:06

Då har jag suttit i en kall ishall hela ljuva dagen.

Arvid har haft poolspel i K-hamn. Så första matchen blev vinst med 27-9 Arvid petade in hela 7 mål. Så det var ett givande spel. I den andra fick de stryck med 14-18 så denna var lite mer av intresse. Här lyckades han bara att peta in 2 mål. Inte illa det heller.

Så vi är nyss hemkomna och är nu lite hundvakt. Så i huset finns nu även en boxer samt en sheltie. Jätte lungt inget bus.

Nu är det mörkt och fint ute så snart ska jag åka till kyrkogården o tända ljus. För alla mina kära som finns på den andra sidan!

Ha nu en ljuvlig kväll här ute.

Tänd ett ljus för era kära.

Kram till er alla! 

Ovido - Quiz & Flashcards