Alla inlägg den 9 november 2008

Av Patricia - 9 november 2008 21:53

Denna helg försvann i ett nafs. Men vad gör det? Vi har haft en ljuvlig helg.

Bodde flott på Hilton. Köpt lite julklappar till Arvid, Varit på mer fest med god mat och dryck.Hockey på morgonen i nobel. Varit på 3-årskalas i Ljungsbro.

Så många mil i bil har det blivit. Har även bet min nya dator. Så nu hoppas jag och håller tummen att den kommer i veckan.


Lilla Klara är svullen i ena låret så imorgon hoppar jag prom till jobbet.

Vad hennes svullnad beror på vet jag inte, men hon haltar inte, reagerar inte på böjprov tyvärr så ömmar hon lite.

Så här är deta bara att ladda om för jobbet i morgon. Tisdag ska jag bara göra halvtid för jag ska lyssna på Mark Levengood.. han är ju för skön.


Sov nu gott alla läsare!

Av Patricia - 9 november 2008 07:18


Är ju inte min typ av music. Men föreställningen med Sjögren var bra.

Mamma lyssnade ju förr på Vikingarna så lite låtar kunde man ju.

Vi blev först bjudna på en god trerätters. Samt massa gott att dricka innan han stod där på scen herr Christer. Måste ju få säga att han var riktigt slemig. (kanske kommer nån bild om Fredrik lägger in från sin mobil.)

Igår Så var vi åter på fest.... Kan inte förstå att vi blev såna partypinglor...hihi och nu sitter man här uppe redan kl 07,00 efter en fest.

Kan bara bero på lilla Bodil..

Idag blir det nobel först sedan drar vi till Ljungsbro på kalas. Min lilla systerson fyller ju 3år..

Ha en ljuvlig söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards