Alla inlägg den 18 november 2008

Av Patricia - 18 november 2008 18:58

Då sitter man där från kl 13,45 och väntar till kl är 16,15.

Ingen k kommer.... Det är så man kan gråta.

Så jag åkte hem tog med gubben och hundarna på en promenad.

Bodil är nog DÖV tror jag för hon bryr sig inte i skogen när man ropar.

Vi andra tre gick hem lämnade henne men inte kom hon för det. Bara att ta ficklampa och gå tillbaka o leta. Vad ska jag göra?!

Köttbullar räcker inte, inte heller att jag blir lika lycklig som om jag vunnit 10 miljoner när hon kommer. Tur att det snart är dax att börja träna så det blir lite bättre.

Har nå´n nåt bra tips så välkommen med kommentar

Klara har ju alltid lysnat bra. Så detta är en ny erfarenhet.

Nej god kväll på er!

Av Patricia - 18 november 2008 15:34

Ja det har jag gjort en stund. Testar min nya dator och mitt mobila bredband. Funkar gör det ju med.

Vilken tur att man hittar på nåt att göra när kunderna är sjuka.

Nu ska jag fixa till lite innan min sista kund för dagen dyker upp.

Fylla på vatten ta fram lite glas. Hinner nog med en cigg med om jag har tur.

ha en bra dag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards