Alla inlägg den 16 november 2008

Av Patricia - 16 november 2008 15:07


Hoppas du inte tycker att jag är tråkig för att jag inte skrivit på länge.

Men igår gick ryttargalan av stampeln. Vi hade en underbart trevlig kväll hemma hos Bibban. Hon bjuder på sig själv så jag skratta så jag fick ont i magen när hon härmade Tabita vid prisutelningen. Detta skulle man haft på film.

Så idag är det en slappardag när man har möjlighet.

Bodil har blivit så stor snart 1 dm högre än Klara. Hjälp vad det går fort.

Under veckan var jag på kurs med den stora( lilla) och det är så roligt. Tyvärr har jag ännu inte befäst sitt stanna kvar för här lägger hon sig ner efter en stund. Men hon stannar ju iallafall.

Snart är det Bodils tur att kursa lite. För henne behöver jag nog mycket vett i som tex att man inte ligger i soffan, kissa inne. Tur att man får städat. Nu måste jag snart till vårt tredje fyrbenta djur som är lite stel ska ta henne en omgång i massage. ha det gott




Ovido - Quiz & Flashcards