Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Patricia - 24 mars 2008 21:49


Ja den frågan fick jag idag i stallet hihi de tycker nog att jag är för gammal. När man får frågan om man kan något om sånt här blir jag så full i skratt tror de vi är 80 år. Hur många äldre håller inte på med datorer? Klart jag har ju passerat 30 men inte 40 så jag kan nog hålla på ett tag till.

Vi är ju hundvakt här hemma och det går jätte bra de har nu börjat anpassa sig efter vårt liv så nu är det inte så mycket skällande samt att de kan lägga sig och slappna av. Sedan har jag möjligheten att få följa 5 st kaninungar de är nu 10 dagar gamla och så söta. När dessa är 8 veckor ska de flytta vet inte vart är det hem till DIG?!

Fredrik har idag jobbat vi övriga varit lediga. Stallet har vi varit i vid 2 tillfällen. NH träning hade vi ikväll jag fick låna en häst tyvärr var vi nog lika utråkade båda två. Jennifer fick slita med Embla; Elina med Vandolin ni skulle se vilka framsteg de gör. Nej nu ska jag ta natten för att orka med en ny LEDIG dag imorgon, Hur många lediga dagar har ni? Jag hade turen attt få  hela 11 dagar. Mmmm visst jag ska jobba lite har ju några kunder som har ont så då åker jag ju.

På återseende..

Ovido - Quiz & Flashcards