Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Patricia - 2 mars 2008 20:17


Då var helgen redan över. Varför går det så fort?

Som sagt fredag kväll kalas. Upp tidigt lördag åkte vid 07,15 för samling vid nobel med resa mot Töreboda. Fem matcher spelades i en iskall arena tur att jag hade filt med mig så man kunde vira in sig i. Här blev vi kvar länge....

han lagom hem för att kolla på melodifestivalen. Detta var väl det bästa startfältet av alla som varit. Jag gillar ju Nordman som ni vet han är ju för läcker.. Strömstedt ja vad ska man säga, hans låt kommer slå men inte där, De som gick vidare var ju så rätt.

När denna sångkväll var slut intog man snabbt sängen för att åter kliva upp tidigt. Nobel igen ny match kl 09,00.. Hockeymorsa har jag varit denna helg tror jag får bli stallmorsa nästa. Vi har även idag hunnit med ett kalas samt att jag slappa av i ett solarie. Det är så lyxigt att bara få bry sig om inget en liten stund. Kommer nog bli kanon brun om jag ska forsätta så här. Men det är väl tyvärr ingen risk för jag har tyvärr inte det pigmentet. Nu ska jag slappa en stund för imorgon är ju en ny dag med massa nya utmaningar, Har från imorgon med mig en praktikant ett antal veckor framåt så nu kör vi för nya mål....


Simma lungt här ute!

Ovido - Quiz & Flashcards