Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Patricia - 9 mars 2008 08:43


Vad tiden springer iväg...


Helgen har varit bra i fredags hade vi vänner från vår gamla föräldragrupp. Åt lite mat spelade wii gud så kul det är.

Lördag tog Karin & jag en runda på stan handla lite skor & kläder. Efter detta till stallet med Jennifer ta in hästarna. Arvid skulle på statt men blev tyvärr sjuk. Så det fick bli jag som skulle på Harrys. Var ute med golfgänget käka lite. Men tråkig som jag är tog jag bilen var hemma redan kl 22,00. Senare på natten var jag chaufför till Jennifer;Hanna samt Mimmi.

När jag ändå var ute så hämta jag 2 vänner på Harrys så de fick komma hem.

Nu ska jag ta fyrhjulingen till stallet där de har hopptävlingar. De ville låna den för att sladda med så inga problem..

Ovido - Quiz & Flashcards