Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Min Massör

Av Patricia - 22 december 2008 08:22

Han fick namnet Fredrik. Han gjorde ett bra jobb när jag hade ont.


Just nu läser man på alla bloggar att julen kan komma alla längtar.

Är det bara jag som inte känner för jul?

Känns bara så himla konstigt.Det har bara gått 3 månader sedan pappa lämnade oss. Saknar honom så väldigt mycket. Vet inte om jag börjar förstå att han inte kommer tillbaka.

Idag hoppas jag  få de sista klapparna fixade. Har några få kvar men nu vet jag vad jag ska ha, så det går undan.

Ska  även idag köpa den sista maten.Funderar på att även rulla köttbullar,griljera skinka.


Men det stora frågan är vad har jag GLÖMT?!

 
 
Lekkompisarna

Lekkompisarna

22 december 2008 22:37

Tja du tjejen!
Glömde ringa tillbaka ikväll, men vi tjatar en annan dag;o)))

Det blir nog bra till jul - även om det blir lite annorlunda i år m tanke på din pappa, tror han är m å kollar så allt blir bra och påminner säkert dig på nåt vis OM du glömt något...vänta bara;D)

Ha det så bra, håller själv på att gå igenom allt och ser om jag kan tänkas glömt något!

Tur att du har en egen massör - han kanske börjar bli riktigt duktig!

Kraaaaam å må gott!

http://my.opera.com/zitas/blog

 
Susanne

Susanne

23 december 2008 09:20

Såg att du ringt igår, jag jobbade :(!!!!! Det blir nog faktiskt jul i år i allfall och vet du, jag tror att du kommer att uppskattad den du med. Fast jag vet hur det känns, saknar min mormor varje jul, fast det är ganska många år sen hon gick bort. Hur blev godiset? Hoppas du får en bra dag! Kram

http://dompan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 7 juni 2010 20:57

Så var det måndag igen. Tyvärr en blåsig sådan men vad gör väl det. Min lilla Arvid är hemma och är sjuk så jag stack hem på lunch med matlåda till honom. Den va ju inge god mammas mat är bättre. men hinna laga å äta på 30 min är ju omöjligt. Dir...

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här. Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår...

Av Patricia - 1 januari 2010 09:45

2010 är här!     Igår var vi hos vänner där det bjöds på god mat. Alla våra djur va med så totalt 5 hundar ( bara 3 var mina) som höll sig i skinnet. Ingen av dem är som tur är rädda för smällare.    Ute så kommer det mera snö när ska det r...

Av Patricia - 30 december 2009 16:44

Vaknade idag till ett riktigt underbart väder massor med snö, solsken men fy bubblan va kallt.  Så dagen har inte bjudit på någon promenad. Vovvarna vill inte vara ute ens med täcke på hihi tur för mig det. Igår fick Arvid vara med sitt favori...

Av Patricia - 27 december 2009 09:59

Va fort denna helg har gått. Men det har varit gott att varit ledig. Det känns som det ända man gör är att äta. Julen har varit lugn i huset, barna,vuxna och djuren har varit nöjda.   Sitter nu här och försöker vakna till liv. Är så lat just ...

Ovido - Quiz & Flashcards