Alla inlägg den 5 december 2008

Av Patricia - 5 december 2008 20:27

Det hade varit en syn för gudarna!

Jag tror att min pappa satt där uppe och skrattade åt mig på min hundpromenad.

Jag är hundvakt åt Zita och Thea. Så jag tog en liten promenad för att möta Jennifer. Alla 4 i koppel. Det blev lite huller om buller må jag säga. Den stora fick jag bli lite tjurig på då hon drog så i kopplet. Sedan gick det hyffsat. Men en bild på detta skulle inte ha varit fel att ha.


På tal om hund.....

Min lilla Bodil har ju ett gäng systrar som inte kommit till egna hem ännu.

Så om ni är intresserade så kolla in Kamilla´s hemsida.

http://www.ladyrotts.dinstudio.se/text1_6.html


Imorgon ska vi till Kristinehamn för att kolla på Arvid som har match. Så då får Jennifer kolla alla djuren en stund.

Nej nu ska det kollas på tv..

Ovido - Quiz & Flashcards