Alla inlägg den 25 december 2008

Av Patricia - 25 december 2008 23:51

Yttligare en dag har gått..

Som sagt i morde blev det skridskor. Tyvärr hade jag glömt min kamera hemma.Sedan blev det kalkon middag hemma oss in mor & sambo. Lika ljuvligt gott som vanligt. Nu ikväll var vi hos ett pat vänner och tog ett gott glas rött.


Utöver detta har det blvit lite träning med Bodil samt promenader med dem bägge. Har även spelat massa Wii fit. Hu så kul det är...

Jag känner av mina höfter efter allt rockande med rockring. Så om du är sugen på att leka lite ring jag ställer upp.


God nat och på återseende på annandagen som blir en lugn dag!

Av Patricia - 25 december 2008 08:55

Vaknar upp lovar Arvid klart han ska få åka skridskor.

Upptäcker att det är -8 grader. Så snart är det bara att klä sig ordentligt.

Ge sig till nobel jag tar givetvis med hundarna. Kolla på när sonen åker skridskor. jippi jordgubbe vad man kan lova dumma saker när man knappt är vaken.

Efter detta blir det lunch hos min mamma o sambo.

Kalkon står på menyn. Jennifer har längtat i ett helt år. Så nu kommer hon plocka med matlådor o fylla.


Ha en bra dag i kylan

Ovido - Quiz & Flashcards