Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Har du saknat mig?

Av Patricia - 28 augusti 2008 21:48


Hoppas det eftersom du hamnat på denna sida!

Veckan som gått har det varit lite mycke. men det är väl som det ska när man börjar jobba.

Klara har fått eller trodligen fått rävskabb. Så om din hund har träffat min och börjar klia sig är det dax för ett besök till vetrinären.

Phu detta är inte roligt. Vi har varit på kurs och fått lära oss att stå.

Det var inte så svårt men hur ska jag få min hund att gå fot?! Jag sliter mitt hår. Vi tränar o tränar men jag fixar ju inte detta. Snyft.

Idag har jag inhandlat lite kläder för brölopp som sker på lördag.

Nu ska jag fixa min golfbag för imorgon ska det tävlas efter jobbet.

Så var nu lite snäll och håll tummen för mig!

 
 
Ingen bild

Carina

29 augusti 2008 12:19

Klart jag saknat dig. Rävskabb låter inte som någon höjdare. LYCKA TILL med tävlingen!
1000 1000 tack för hjälpen igår det är bättre nu resten fixar du nog nästa fredag. Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 7 juni 2010 20:57

Så var det måndag igen. Tyvärr en blåsig sådan men vad gör väl det. Min lilla Arvid är hemma och är sjuk så jag stack hem på lunch med matlåda till honom. Den va ju inge god mammas mat är bättre. men hinna laga å äta på 30 min är ju omöjligt. Dir...

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här. Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår...

Av Patricia - 1 januari 2010 09:45

2010 är här!     Igår var vi hos vänner där det bjöds på god mat. Alla våra djur va med så totalt 5 hundar ( bara 3 var mina) som höll sig i skinnet. Ingen av dem är som tur är rädda för smällare.    Ute så kommer det mera snö när ska det r...

Av Patricia - 30 december 2009 16:44

Vaknade idag till ett riktigt underbart väder massor med snö, solsken men fy bubblan va kallt.  Så dagen har inte bjudit på någon promenad. Vovvarna vill inte vara ute ens med täcke på hihi tur för mig det. Igår fick Arvid vara med sitt favori...

Av Patricia - 27 december 2009 09:59

Va fort denna helg har gått. Men det har varit gott att varit ledig. Det känns som det ända man gör är att äta. Julen har varit lugn i huset, barna,vuxna och djuren har varit nöjda.   Sitter nu här och försöker vakna till liv. Är så lat just ...

Ovido - Quiz & Flashcards