Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Patricia - 11 augusti 2008 22:08


Vilken dag jag haft..

Först ett helt gäng med återbud på jobbet (trist) sedan en som inte kom alls men, då fick jag tid att sätta upp lite nya gardiner både i mitt behandlingsrum samt kök. Så nu är det så fint så. Jag kan nu njuta på jobbet.

Efter jobbet kom Anneli på besök som vanligt kommer jag på massa dumma saker då. Kl  19,50 drog vi ut i skogen för att plocka svamp. Vi hittade väl inte så värst mycket men Klara fick rusa av sig. Väl hemkommen blev det till att rensa och göra kantarellstuvning till mackorna.mmmm va gott det var.


Efter detta reda ut pälsen på den lilla stakarn. Nu ska hon få vila inför kursen imorgon.


Föresten på onsdag har vi hundpromenad vid Botorp samnling kl 18,30

Välkomna!





























Ovido - Quiz & Flashcards