Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Patricia - 5 augusti 2008 21:21


Hundpromenad i morgon kl 18,30 samlas vi vid Bruksgården i Degerfors.


Välkomna!!

Av Patricia - 5 augusti 2008 21:15


Jobba, jobba jag älskar mitt jobb.

Har under kvällen varit på ett möte där det diskuteras vilka tråkiga jobb de har.hur ont i magen de har. Jag lider så med dessa flickor.. Gör nå´t kul av era liv brudar. Jag var ju själv där för ett antal år sedan jag började på en ny kula. Ta efter vet jag..


Idag fick jag även en leverans med färska ägg nyvärpta (heter det så när de nyss lagt dem?)  Nu kan jag baka på goda ägg som inte legat i butik jag kommer ju få kanon gott fikabröd.

Snart får jag nog tänka på att bjuda hem någon på fika.

Undra om jag ska bunkra frysen innan vi drar till Afrika?!

Av Patricia - 5 augusti 2008 21:09


Min stora fundering idag är, vart tar mitt liv vägen?

Jag mår inte dåligt, men jag hinner ju inget.

Måndagen var det kvikt hem från jobbet hämta Klara, För nu var det trimdax efter trimmet raskt över till hundkurs.

Hur ska detta gå? Nästa tisdag ska Klara klara av att gå fot.Hjälp Vet hon vad det är mm tror inte det hon är ju nästan alltid lös. jaja vi ska ju gå för att lära oss. Efter detta kan jag lova att sängen var nära eftersom jag var på jobbet 07,30 och inte var hemma föränn kl var 21,00



Ovido - Quiz & Flashcards