Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Patricia - 13 augusti 2009 08:35

Hu så dålig jag varit på att uppdatera!

Vad har hänt sedan helgen?! Jag har ju semester denna vecka så jag har plockat lite hemma. Jag hade massor med måsten som inte blivit gjorda.

Jag har bara tagit det lungt. Tur att det snart är mndag så man börjar verkligheten igen då.

Imorgon åker jag & Arvid med sällskap av Kim till Ljungsbro till min syster.

För det är ju utställning hela helgen så vi har tur som får bo kvar hos Madde. Idag ska jag faktiskt jobba lite. Ska även försöka göra ett ryck i källaren.

Fredrik har kommit in på skolan så nu sätter han sig i bänken 3år framåt. Hoppas på att det kommer bli jättebra.

Nej nu ska jag sätta fart eftersom jag har den mesta energin på morgonen!

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards