Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Patricia - 9 augusti 2009 09:28

Igår var det ju dax att ställa hund igen. Så jag stoppade bägge djuren i bilen o hämtade upp mitt sällskap Lena & Kim.

Väl framme så upp med tält in med djuren. Pust tur att vi var så många för det är ju en del att bära.

Resulten för mina djur blev en blandad kompott. Bodil fick en 2:a men hoppas o tror att när hon växt till sig o jag tagit till mig lite tips av domaren så kanske det blir ettor. Jag lägger inte ut kritiken för den var så himla lång.

Domare var Maritha Östlund-Holmsten hon är jätterolig då hon faktiskt ger öppen kritik


Klara gick det bättre för som fick en 1:a samt fick hon CK.

Synnerligen tilltalande helhet, fem uttrycksfullt huvud, bra bett ögon+öron, utm hals,rygg & kropp, välvinklad, välpälsad, vältrimmad

Rör sig fritt & Bra.


Vältrimmad får vi tacka Maria för som har lagt ner ett hästjobb på lilla Klara.



Sen vill jag tacka alla som hjälpte mig under dagen! Utan er skulle jag inte fixat detta.

Ovido - Quiz & Flashcards