Alla inlägg den 23 december 2009

Av Patricia - 23 december 2009 08:18

Jag som skulle vara så duktig att uppdatera min blogg. Detta har det blivit si å så med. Idag är det ju dan före och det finns en del kvar att fixa. Lite julklappar till ska handlas. Varför är jag så sen?! Beror nog på att jag inte har vetat vad jag skulle inhandla. Men idag har jag nog gnuggat klart de små och kan handla hoppas jag. hihi


Håller även tummen för det jag har best att det blir klart. Annars får jag väl lämna det efter jul tyvärr men inte mycket annat att göra.

Nu ska jag plocka undan här hemma torka lite golv, fixa det sista som jag känner att jag vill ha gjort.


Hundarna funkar kanon ihop. Gösta har kommit in i gänget utan problem är i stort sett redan rumsren. Har faktiskt bara kissat inne ett fåtal gånger.

Klara är i päls för utställningen i Göteborg så det är tur det.

Bodil är lektanten till den lilla de två har funnit varanda.


Nu får jag önska er en riktigt God Jul











Ovido - Quiz & Flashcards