Alla inlägg den 12 december 2009

Av Patricia - 12 december 2009 19:28

Gårdagen gick åt till lite jobb, sedan va det vovvar en stund innan det var fredagsmys hos grannen. Som alltid på fredagar går vi till nå´n i fredagsgänget på ett glas rött med lite tilltugg. Himla mysigt o trevligt med sådana grannar.


Idag har jag kammat ull på Klara å börjat trimma ner Gösta. Han har en jättebra päls att jobba med som tur är. Så nu sitter jag här en stund o slappar innan jag ska grädda lite bröd. För imorgon bitti åker jag till stora Stockholm en sväng o kollar påp snygga hundar. Med min planering så blev detta nyss bestämnt.


För övrig så har valp endast kissat inne en gång helt otroligt bra.

Jag hoppas att jag träffar många vänner på plats som ställer sina snygga vovvar.

Ha en forsatt god helg.

Ovido - Quiz & Flashcards