Alla inlägg under januari 2009

Av Patricia - 16 januari 2009 17:13

Imorgon är det dax.. Första utställningen med Bodil. Jag hoppas att hon är fin nog för en etta samt hp.

Klara får vara hemma med husse så hennes tur kommer längre fram. När det är utställningar vi kan plocka cert på.

Så vi startar vår resa 05,30 imorgon. Vad kommer jag att glöma?!


Pass är med lika med köttbullar, koppel, pipdjur. lite fika ja det är väl allt måste även kolla vad jag ska ha på mig. Mycket att tänka på.


Nej nu blir det att fixa kvällsmat. Stekt fläskfile med klyftpotatis och sallad.

Till efterrätt kladdkaka med mmmm till.


God kväll på er!

Av Patricia - 15 januari 2009 17:03

Phu hur kan man tappa bort en GPS med hållare o sladd??????????????


Ge mig tips på vart den är.

Idag har vi varit ute i skogen vovvarna har fått busa med "lilla" Zita.

Sedan har jag bara tagit lungt mmm  så skönt så.


Av Patricia - 15 januari 2009 08:38

Igår visade de på uppdrag granskning om hundar från Spanien.

Så jobbigt att titta på ändå kunde jag inte låta bli.

Varför tar man inte hundar från Sverige? Finns ju massor av hundar här med som behöver nya hem.

Denna missär som dessa hundar lever i. Sjukdomar som de inte tar tag i falska pass. Phu är det ända jag kan säga om detta.

Av Patricia - 14 januari 2009 09:37

Gud va det är ljuvligt. Va bra jag mår när solen lyser.

Sitter nu på jobbet mellan två kunder och bara njuter av livet.

Igår blev det inte nåt gjort var trött hela tiden.

Så idag kommer jag orka lite mer. Jippi.

Nu måste jag massera.

Förresten S va och kolla kön det är förmodligen 3 flickor o 1 pojk.



Av Patricia - 12 januari 2009 18:15

Ja ljuvliga härliga måndag. Tur att man har fått vara inne idag.

Har nu tagit kvällen.

Har faktiskt hunnit med att renbädda,plocka disk samt dammsugit efter jobbet. Känns jättebra.

Senare ikväll kommer Synnöve hit och ska hjälpa mig kolla kön på barnbarna.

Hoppas det finns en liten tjej till mig.

Nu ska jag surfa runt lite så på återseende!

Av Patricia - 10 januari 2009 17:52

Se här se de ut..

Så om någon faller dig i smaken säg till så kan den bli din!



Här är två av dem.

Den lilla söta svarta





Här med mamma Doris.








































Av Patricia - 10 januari 2009 10:53

Detta är helt ljuvligt!

Nej det är inte Jennifer som fått barn. Men det är Doris som har fått fyrlingar! Kommer ta bilder senare under dagen o visa er!

Av Patricia - 9 januari 2009 20:55

Hur kan man kalla sig för det? Tycker faktiskt hon har ett fint namn så det borde hon använda.

Idag slutade jag jobbet kl ett sedan blev det en tur för mig och Fredrik med djuren. Så ljuvligt så, faktiskt himla kul när man kan göra nåt tillsammans.

Just nu slås vi här hemma om vilken kanal som ska gå på tv....

Dans eller hockey hur svårt kan det vara?!

Imorgon ska Jeppe fota hundar. www.cavalliefoto.se

Klara hoppas jag blir snygg så jag får en bra bild som ska tatueras in.

ska ju iväg den 4/2 samt den 18/2 jippi vad kul. Måla på min kropp!

Ovido - Quiz & Flashcards