Alla inlägg under maj 2008

Av Patricia - 9 maj 2008 21:27



Pirr i magen!


Hur kan man bli nervös för att åka på en utställning? Jag har ju gjort detta innan, Nej det var inte igår utan 14 år sedan. Men det ska väl för tusan vara samma sak nu. Men om jag tänker tillbaka var jag nog lika nervös när Conrad skulle in i ringen. Så imorgon får ni alla hålla stora tummen, Hoppas jag blir borta länge. Så fint väder, nytvättat, Fönad och kammad Klara då kan det väl bara gå bra.



Så riktigt så här ovårdad är jag inte nu. Håll i tills imorgon då kommer resultatet.











Av Patricia - 5 maj 2008 21:51


Vi börjar väl med att säga att det växer i växthuset. Det blommar i de flesta tunnor. De första gurkorna är redan på väg så det dröjer inte så länge innan jag kan skörda...



Kolla vad de ser goda ut..


Idag har Klara fått gå på promenad med kompisarna Sudden & Zita det blev lite roligt bus i skogen



Här är Synnöve med alla djuren.



Livet lekte tyckte Klara när man kan hoppa som en hare i riset.

Efter denna promenad blev det hö bärning sedan hem till Fredrik Som bjöd oss på paj & kaffe. Arvid hade plockat rabarber och gjorde egen paj.











Av Patricia - 2 maj 2008 18:33



Har man lovat så har man.. Nu är det bara en vecka kvar innan utställnig,. Jag längtar. Idag har vi varit led jätte skönt.

Så här blev Klara när vi hade fixat henne första gången.

Nej nu skojade jag lite detta var ju innan vi börjat.




Nedan var vi & tittade på första fotbollsmatchen,

Så här ser hon ju ut nu!


Så här vacker är jag! Nu kan man ju skryta få se hur det är om en vecka om jag inte får säga att hon är snygg längre.

Men i mina ögon kommer hon alltid vara snygg. Nej nu ska vi upp på viden och kolla efter utemöbler till stallet. Imorgon ska det städas där.








Ovido - Quiz & Flashcards