Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här.

Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår färg så fick vi med oss ett Hp o Bir rosett. Med en kritik som var följande.

Mycket vacker hanvalp, vacker huvud, uttryck. bra bett, bra hals, skuldra.kort fast rygg bra vinkar, bra kors, rör sig mycket bra, sträv ordetlig päls bra färg.

Sedan lyckades vi vinna i gruppen och kom 2:a i Bis. Så en kanondag för honom med andra ord.

Klara har ju fått 6 st valpar 4 hanar o 2 tikar så hon är inte hemma just nu då Maria har fullt ansvar för "min lilla tjej".

Bodil tränas förfullt i appelen. Men innan vi startar där ska vi plocka 2 förstapris till i lydnaden. Så jag hoppas på att det kommer ett den 19/6.


På hemmafronten han jag med att tvätta 3 fönster o sätta upp gardiner igen.

Så snart har jag målat alla fönster uppe vita.


Hoppas ni haft en bra dag i solen! ( Jag är iallafall RÖD å fin)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards